dinsdag 11 september 2012

Liftchallenge #25!

Goedemorgen!!

Een nieuwe dinsdag en het is weer tijd voor een nieuwe challenge!! De liftkaart is deze keer uitgezocht door Cornelie. Gevonden op het mooie blog FlebbeArt, van Annika Flebbe. Zeker de moeite waard om eens inspiratie op te doen. Ze maakt echt prachtige dingen!!


Dit is de kaart die we deze week gaan liften! Prachtig toch?!
Wij zijn er ook mee aan de slag gegaan, maar eerst de kaarten van onze winnaressen!



Dit is de kaart van José. Winnares van de liftkaart van Cornelie met de jubileumchallenge!



Ook deze week weer een bijdrage van Welmoed, de all-over winnares van de jubileumchallenge!

Mooi gedaan toch?!
Nog meer inspiratie van ons...


José zit al een beetje in de herfstsfeer...



Marjan al in de kerstsfeer...



Nadine



Cornelie

Nadine en ik hebben allebei voor een bloem gekozen!

Wat willen we zien. Een kaart met genoeg eigen inbreng, en zo dicht mogelijk bij het origineel!
Ik hoop dat jullie er weer plezier aan beleven!

Deze week worden we weer gesponserd door;


De winnares krijgt een waardebon t.w.v. €10,= te besteden in de winkel of webshop!

Wij kijken weer uit naar jullie inzendingen!
Succes, en jullie kunnen je kaart linken tot zaterdag 22 september 12.00 uur!

Groetjes van Marjan, Nadine, José en Cornelie

24 opmerkingen:

  1. Weer zo'n leuke uitdaging!! en jullie uitwerkingen zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een supergave uitdaging zeg en jullie uitwerkingen zijn zo mooi wie kan daar nu nog aan tippen? Ga in ieder geval weer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge en jullie uitwerkingen zijn stuk voor stuk top! Leuk!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aparte liftkaart en jullie kaarten zijn weer schitterende voorbeelden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag dat het eigenlijk een soort van miniboekje is, Annika heeft er nog veel mee op haar blog staan zoho mooi. Ik ga zeker meedoen heb nu al een ideetje. Moet alleen nog even op de postbode wachten tot zij de stans die ik wil gebruiken heeft bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige uitdaging, als ik tijd vrij kan maken doe ik deze keer zeker mee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging weer, die ga ik zeker ook maken.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De voorbeeldkaarten zijn weer prachtig. Ze zorgden er meteen voor dat ik weer de knutselkriebels kreeg. Alle deelnemers veel plezier bij het maken van de kaart en veel succes met de challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goede keuze weer. Daar kon ik wat mee. Kijk maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke liftkaart, ik ben de uitdaging weer aangegaan.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi en stijlvol liftkaartje!
    Ik vond het leuk om mee te doen!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toen ik deze liftchallenge zag was ik meteen verliefd, wat een gave kaart! Ik had meteen een ideetje, dus ik ben erg blij met deze challenge, ik ben er weer eens voor gaan zitten. Ook jullie kaarten zijn stuk voor stuk, Super! En wat een inspiratie is de blog van FlebbeArt......

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk weer eens tijd en een computer die werkt zodat je mee kunt doen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil ook wel eens een gokje wagen en meedoen met deze challenge. Het is een leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ich fühle mich sehr geehrt, das mein Heftchen Euch zu so wunderschönen Lift's inspiriert hat! Sie sind alle ganz wundervoll geworden :-) Großes Kompliment!
    Herzliche Grüße aus Hannover
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OEPS... heb ik heel mijn emailadres ingetypet i.pl.v. alleen mijn naam. Nou ja, volgende keer beter. Ik vind het weer een hartstikke leuke lift. Ik heb er weer wat van opgestoken en heb er ook op een andere manier nog iets mee gedaan. En jullie voorbeelden dames ... zijn inderdaad weer prachtig.
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb jullie ook gevonden. Lekker op tijd........:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een leuke challenge.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is me toch nog gelukt voor de sluitdag een kaartje te maken! Ik wilde het zo graag proberen, maar het was me tot nu toe nog niet gelukt om er tijd vrij voor te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Winnaars gefeliciteerd ze zijn eigenlijk stuk voor stuk mooi.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedenmiddag Liftteam,
    Ik heb net mijn RAKJE ontvangen. Leuke prijs! Morgen hebben wij een scrapevent dus ik kan er gelijk mee aan de slag. Beeldig kaartje zat erbij.
    Groetjes en bedankt, Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo team!
    Dacht ik toch, dat ik moest opschieten met het linken van mijn kaart. Zie ik nu dat ik nog 19 uur heb...
    g o e d lezen, he?! (-;
    Fijn weekend en succes met het kiezen uit al die mooie inzendingen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik dacht dat ik nog uren de tijd had maar helaas....;-) Ook niet goed gelezen...!;-)))
    Ik wil hem jullie toch even laten zien...

    http://scrapsandmore-ellen.blogspot.nl/2012/09/creative-cutting-challenge-2-alles-mag.html

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen