dinsdag 28 mei 2013

Liftchallenge #42

Goedemorgen lifters!!

We hebben weer een nieuwe liftkaart voor jullie uitgezocht!
Deze vond ik weer op Pinterest en is van Lindy.
Goed liftable vonden we, dus jullie kunnen er mee aan de slag.

Hier onze uitwerking van de liftkaart;

Nadine, fleurig, met het mooie papier van MME!

Marjan, prachtig met het fuchsia en zwart!

Cornelie, een tikkie romantisch met het licht roze!

De sponsor van deze week is;


Bij Oma Dee is een gezellige hobby(web)winkel in Bovenkarspel. In de winkel vind je vooral spulletjes op het gebied van kaarten maken en scrappen, maar ook Décopatch. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel, heerlijk om met al die materialen bezig te zijn. En er is ook zoveel om uit te kiezen, het assortiment wordt wekelijks groter. Ik verkoop vooral Amerikaanse merken zoals Authentique, Bo Bunny, My Mind’s Eye, Jillibean Soup, Carta Bella, Lilybee Design enzovoort. En als ik het niet heb, kan het meestal wel besteld worden. Samen met Inge Groot organiseer ik ook regelmatig workshops. Inge bedenkt de mooiste creaties en de workshops zijn altijd supergezellig. Mede dankzij Inge verkoop ik nu ook merken zoals My Favorite Things, Whiff of Joy en Spectrum Noir Markers. Ik hoop dat je een keer langskomt in de (web)winkel om het met eigen ogen te zien. Groetjes Miranda 

Miranda heeft weer een superleuk prijsje voor jullie beschikbaar gesteld. Een stempel van 
My favorite Things! "Turtle Girl".



We hopen dat jullie weer gezellig meedoen! Dit kan tot zaterdag 8 juni 12.00 uur!
groetjes van het liftteam,
Nadine, Marjan & Cornelie






24 opmerkingen:

  1. wat een mooie liftkaart, super mooi gelift.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave liftkaart hebben jullie weer uitgekozen zeg! Jullie eigen liften zijn weer tóp!! Hoop dat ik er aan toe kom deze keer :) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is die weer, hij staat weer op mijn lijstje, ik hoop weer mee te doen, de voorbeeldkaarten zijn allemaal zo mooi en toch heel verschillen, leuk om te zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie liftkaart weer! Ook de voorbeeldkaarten zijn weer TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, ik ga er meteen mee aan de slag. Het is uitstekend weer om aan de knutsel te gaan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een super liftkaart weer en prachtige voorbeelden!! Ik hoop ook weer mee te kunnen doen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, deze te liften kaart. Ik wil weer graag mee doen. Prachtige voorbeeldkaarten ook.
    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer een leuke challenge ! Mooie voorbeelden, mooier dan de te liften kaart !
    Kan maar eens gezegd worden !
    En ik ben zowaar de eerste die een kaart linkt !
    Nou dit was het weer, groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende leuke liftkaart weer, en prachtig uitgewerkt door jullie. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jullie als team hebben prachtige kaarten gemaakt. super gelift allemaal.
    echt mooi om te zien, zo verschillend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie liftkaart. Ook de voorbeelden zijn weer prachtig.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuk kaartje en wat mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je er een tijdje "uit" bent geweest is het altijd weer even studeren.
    Ik hoop dat het is gelukt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. IK hoop dat het goed gaat, ik zie mijn thumbnail niet verschijnen. Jammer en we gaan nu weg.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was weer te ongeduldig. HET IS GELUKT
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De voorbeeldkaarten zijn echt schitterend, ik ga het
    alleen zelf niet meer redden helaas om mee te doen..

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb mijn kaart gelinkt, maar hij verdwijnt steeds weer. Volgens mij doe ik het net als anders....

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn kaart verdwijnt steeds van het scherm, ik had dit bericht al eerder geplaatst, maar dat verdween ook weer.
    Hoe kan dit? Ik snap het niet zo goed.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu ik dit bericht getypt heb, is de kaart weer verdwenen. Raar toch. Er kwam trouwens ook alleen maar een naam te staan en geen afbeelding.

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke liftkaart weer! Het was even zweten om mijn kaartje op tijd af te krijgen maar het is dan toch gelukt om dit keer mee te doen, veel succes allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo

    Ik krijg mijn kaart niet geplaatst, ben het de hele dag al aan het proberen. Ik doe het via mr. Linky en mijn naam verschijnt dan wel.
    Als ik jullie blog sluit en daarna weer open, is mijn naam ook weer verdwenen.
    Ik stuur hem dan maar via de mail toe, hoop, dat jullie hem kunnen plaatsen.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maaike, je kaart staat er wel degelijk bij. Heel vervelend dat het zo lastig ging, maar hopelijk lukt het een volgende keer makkelijker.

      Verwijderen
  22. Helaas, Blogger werkt niet mee :( Ik krijg geen foto's geupload, dus kan mijn kaarten (voor een tweeling) niet laten zien. Probeer het al de hele ochtend, maar zonder resultaat...

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, uiteindelijk gelukt! Fijn dat het na 12.00 uur ook nog kon :)
      grtz.Colien

      Verwijderen