maandag 9 juni 2014

Uitslag liftchallenge #67

Goedemorgen!

Een stempeluitdaging, dat was het! Velen zijn daar heel creatief mee om gegaan, anderen weer uiterst origineel. Dus was het super lastig kiezen en waren de meningen van het liftteam erg verdeeld haha. Toch is ons weer gelukt een top 3 samen te stellen

..... in willekeurige volgorde .....

José


Miranda




 Gefeliciteerd dames, jullie mogen deze button op je blog zetten, als je wilt:


Maar de winnares is:

MIRANDA!!!

Jij mag de winnaresbutton op je blog plaatsen:


En je wint de leuke prijs van BIJ OMA DEE!
Als je mij (Nadine) even mailt, komt de prijs z.s.m. naar je toe.
Je vindt mijn e-mailadres onder mijn foto links.

Morgen zijn we er met een verrassende uitdaging van Cornelie!
Zien we jullie dan weer?

Groetjes van Cornelie, Marjan en Nadine

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd dames mooie kaarten. Ben benieuwd naar de nieuwe challenge tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whieeehoeeeea! Leuk, bedankt!! José en Liz, van harte met jullie top 3 plekje. Ik ga mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaaf is dat; mijn kaart genomineerd in de top drie, dank jullie wel hoor, de button gaat op mijn blog!
    Miranda en Liz ook gefeliciteerd.
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen