dinsdag 3 november 2015

Liftkaart #95

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap Ateljeetje"<

He goedemorgen lifters!


We hebben alweer een nieuwe kaart voor jullie uitgezocht. Het origineel is van;


Prachtig kaartje toch?
Het gebruik van snijmallen om een achtergrond te creëren wat net embossing lijkt, leek ons leuk om ook eens te proberen!

Onze meelifster Anja heeft al een mooi voorbeeld gemaakt!


Zeker "Perfect" te noemen ;-)

En natuurlijk de liften van Marjan en mijn persoontje;


Marjan, fris, strak en symmetrisch, erg mooi!


En feestelijke ballonnetjes van mij!

Genoeg mogelijkheden weer. We kijken weer uit naar jullie liften!

Voor de winnares weer een leuke prijs van 't Scrap Ateljeetje"!


Een super leuke set van Echo Park!


De challenge duurt tot vrijdag 13 november 18.00 uur. Tot die tijd kunnen jullie je kaart linken.

Veel plezier weer met liften!
Groetjes van Marjan en Cornelie



18 opmerkingen:

  1. leuke kaarten! leuke lift! groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke challenge!
    Zie het helemaal zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHWIEEEE... wat een leuke lift......
    En wat zijn alle kaarten moooiiiiii......
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave liftkaart en de voorbeelden zijn super!!!
    Dit ga ik zeker weer proberen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden dames, eens kijken of ik er wat van kan maken...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Marjan en Cornelie en bedankt dat ik heb mogen meeliften met deze leuke liftkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee van die kaart, ik doe weer mee 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige liftkaart gevonden Cornelie en de voorbeelden zijn ook weer tof. Ik ga er eens over nadenken want veel van die stansen heb ik (nog) niet!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog geen teksten stans maar misschien kan ik er ergens eentje lenen want het is een hele leuke lift.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart om te liften en mooie voorbeelden. Ik ga eens wat teksten stansen, alleen nog even bedenken welke decoratie daarbij past...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zeg. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een originele en leuke liftkaart. Ik zal eens zien wat ik nog heb, maar doe zeker mee, zoo'n leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke liftkaart en echt weer een uitdaging, dit heb ik nog niet eerder zo gedaan!
    Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor alle inspiratie, mijn kaartje staat er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat was dit nog lastig om netjes te doen maar ik ben de challenge aangegaan..hihi. Er staan al mooie lifts zeg en zo divers, erg leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi, ik wil graag meedoen met de challenge maar ik weet niet wat het is dat het me niet lukt de kaart te uploaden
    misschien doe ik iets helemaal verkeerd....HELP!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dat het me toch gelukt is. Ik vind het echt een super toffe challenge.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke lift deze keer, was wel puzzelen, maar alles is gelukt, ook het linken. Ben alweer benieuwd naar de volgende. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen