dinsdag 7 maart 2017

Liftchallenge #115

>deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Hé lifters!

We hebben weer een nieuwe lift voor jullie uitgezocht. Iets wat we volgens ons nog niet eerder hebben gedaan, en toch wel erg leuk is om te doen!
De kaart die we gaan liften is van niemand minder dan;


De bedoeling is een transparante kaart te maken en de schets aan te houden.
Verdere invulling is aan jou!

Winnares van challenge #112, Willy, heeft een prachtig voorbeeld gemaakt!


Sheet door een embossingmal gehaald. Ook een goed idee!

Ook de winnares #113, Nicole, maakte een te gekke liftkaart;


Heerlijk vrolijk!


Natuurlijk hebben Marjan en ik ook weer een voorbeeld gemaakt.



Prachtige kleuren en vlinders van Marjan.



En vogeltjes van mij. Genoeg inspiratie lijkt me ;-)

De sponsor van deze challenge is Scrapheap!


Zij stellen een bon van €10,- beschikbaar.

Deze challenge loopt tot vrijdag 24 maart 18.00 uur en tot die tijd kunnen jullie je lift hieronder linken! Succes en veel plezier.

Groetjes Marjan en Cornelie





16 opmerkingen:

  1. Wat een super gave lift !!! en wat zijn de voorbeeldkaartjes ook weer stuk voor stuk toppertjes... Wie weet vind ik nog een emmertje tijd en inspiratie om mee te doen deze keer:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor!! Ik zal toch eens een keertje moeten mee liften, ik zal nog zien als ik een gaatje tijd vind!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave challenge weer dames! Geweldige voorbeelden allemaal! Ik ga er weer eens goed voor zitten!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is ook weer zo'n mooie uitdaging en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Moet ik toch weer uit mijn comfortzone, leuk! Ik ga er over nadenken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, dat is een flinke uitdaging. Mooie kaarten hebben de gast-designers en jullie ervan gemaakt. Ik ga het denk ik wel proberen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW gave challenge zeg echt heel erg gaaf. Maar jullie uitwerkingen zijn allemaal plaatjes poehhh daar moeten wij nog maar eens aan kunnen tippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden dames

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De voorbeelden zijn zo mooi! Ik ging meteen aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Mijn bijdrage staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow, wat een ontzettend leuke challenge. Het is echt iets heel anders dan ik gewend ben te maken maar dat is juist heel gaaf. Jullie inspiratiekaarten zijn ook erg leuk. Ik heb mijn kaartje inmiddels geplaatst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn lift geplaatst...echt een leuke opdracht weer. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke liftchallenge!
    Ik heb ervan genoten om de kaart te maken.
    Bedankt!
    Ik zie al mooie voorbeelden en inzendingen voorbij komen.:)
    Ik weet alleen niet of het bootje op de mijne erop mag, zo niet haal ik het eraf.
    Ik verneem het wel!
    Groetjes en fijne zondag avond.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag het bootje, het is geen exacte lift, je hebt de schets gevolgd.

      Verwijderen
  13. Superleuk! Maar ik heb altijd ruzie met dat mica-spul, wie weet waag ik een poging ;)

    BeantwoordenVerwijderen